Середа, 14.11.2018, 08:43
Вітаю Вас Гість | RSS

Трихатська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Географічний майданчик

В сучасному освітньому просторі відбувається перехід від інформаційної моделі навчання до собистісно-орієнтованої, від школи пам`яті до школи мислення та дії. У зв’язку з цим, однією з головних задач шкільного екологічного краєзнавства є формування такої ключової компетенції як готовність учнів використовувати засвоєнні знання та уміння в реальному житті для вирішення практичних завдань. Навчальний процес має бути побудований так, щоб знання стали фундаментом практичної діяльності.

Для досягнення цього завдання є практико-орієнтований підхід. Реалізація змісту географічної освіти сучасної школи має на меті проведення практичних робіт, спостережень, екскурсій.

З  1 вересня 2009 року у с. Трихати Миколаївського району, Миколаївської області розпочало функціонувати нове приміщення школи, яке зводилось протягом 20 останніх років. Таким чином постало питання благоустрою території після «будівельного майданчика». Розпочато роботу по створенню пришкільного парку «Зелене мереживо для рідної школи». Таким чином постало питання створення географічного майданчика для ефективної організації практичних робіт та спостережень в природі та на місцевості.

Шкільний географічний майданчик – це географічна лабораторія під відкритим небом.


Головними завдання географічного майданчика є:

Формування географічних уявлень, понять та закономірностей;

Прищеплення інтересу до вивчення географічних закономірностей через проведення дослідів, експериментів та проведення дослідницьких робіт;

Прищеплення навику ведення метеорологічних спостережень.

  

У зв`язку з переходом, в своїй педагогічній діяльності, з безпосередньої передачі інформації на активну діяльність, крім традиційних методів: пояснювально-ілюстративний, бесіди, частіше розпочали використовувати такі методи, як: спостереження (організація фенологічних та метеоспостережень), картографічний метод (створення планів пришкільної території, школи, села, прилеглої до неї території), топографічна зйомка, дослідницький метод.

 

Виходячи з вищесказаного, дуже гостро постало питання по створенню та впорядкуванню в дію географічного майданчика на території школи. Таким чином було вирішено започаткувати таку роботу у вигляді проекту, до якого було підключено учнівське самоврядування та батьківський комітет школи.

Задвірний О. П.,

учитель географії,

керівник еколого-краєзнавчаго гуртка "Гіпаніс"

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Листопад 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930

Copyright MyCorp © 2018
Зробити безкоштовний сайт з uCoz